توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای موبایل کائنات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات موبایل کائنات اقدام نماید.
موبایل کائنات به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.موبایل کائنات متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت موبایل کائنات، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.موبایل کائنات به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت موبایل کائنات به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. موبایل کائنات همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در موبایل کائنات به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای موبایل کائنات محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.موبایل کائنات مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای موبایل کائنات محفوظ است.
موبایل کائنات همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و موبایل کائنات تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
اگر کالای خریداری شده معیوب باشد:
- معیوب بودن کالا باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره های مندرج در فاکتور اطلاع داده شود تا مشکل شما در سیستم ثبت گردد و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
- اگر کالای خریداری شده از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد . جود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم جهت رفع مشکل صورت پذیرد.
- لازم به ذکر است که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی جزئی داشته باشد که به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت مشخصات فنی درج شده در سایت می باشد.
تذکر۱ : محصولاتی که گزینه انتخاب رنگ و طرح ندارند به صورت تصادفی ارسال می شوند و توضیحات درج شده توسط مشتری، تعهدی برای فروشگاه ایجاد نمی نماید.
تذکر۲ : تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار می باشد.اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا،موجودی کالا به اتمام برسد، فروشگاه به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می نماید. بدیهی است در صورت اختلاف قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی،مابه التفاوت محاسبه می گردد.
تذکر ۳ : اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت آن در مراحل تعویض و مرجوعی به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تعهد بازپرداخت وجه کالا(درج شده در فاکتور) به مشتری را می پذیرد.
توجه ۴: در صورت باز شدن بسته بندی آک بند یا پلمپ ( شیرینک یا پلمپ برچسب ) و آسیب رساندن به جعبه ، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.
به هنگام برگشت محصول خود به موارد زیر توجه داشته باشید :
- نوشتن هرگونه توضیحات،آدرس و یا هر مورد دیگری بر روی فاکتور ،پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت مرجوع را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را در برگه ای جداگانه ارائه دهید)
- هزینه برگشت کالا پس از تاییدیه کارشناسان مربوطه ظرف مدت ۲ الی ۳ روز کاری به حساب خریدار واریز می گردد.
- هزینه برگشت کالا به غیر از پست پیشتاز بر عهده مشتری می باشد و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (هزینه پست ویژه،تیپاکس و…) ندارد.
- هزینه پست سفارشی بر اساس تعرفه های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت می گردد و ارسال تصویر رسید پستی به کارشناسان پشتیبانی الزامی می باشد.
تذکر ۱ : پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی،در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود،همان محصول برای مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده ی مشتری خواهد بود.در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد،فروشگاه هیچ گونه مسوولیتی نخواهد داشت.
تذکر ۲ : در صورت خرید کالا به همراه گارانتی، خدمات پس از فروش و گارانتی کالا تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه موبایل کائنات هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.